News Update :

Blogger Hakkında Bilgi ve Theme – Template – Tema Web Siteleri

31 Ekim 2012 Çarşamba

Blogger Theme – Template – Tema Web Siteleri Sevgili arkadaşlar sizler için yaptığım araştırmada son yıllarda bedava site alanında kendinde büyük başarılar gösteren blogger.com sitesi için gerekli temaların bulunduğu siteleri sizlere sunuyorum. Bu blogger.com sitesi google tabanlı bir sitedir ve şifre olaylarını sağlama alırsanız açık bulma olayı zayıf ve hack leme olayıda oldukça zayıf artı olarak ise blogger.com sitesine ücretli domain (isim) alarak yönlendirme yaparsanız siteadresi.blogspot.com gibi uzun site isminden de kurtuluyorsunuz bu yönlendirmeyi benim bildiğim kadarıyla isimtescil.com adresi ücretsiz yapıyor, daha başka ücretsiz yapan siteler varsa bilmiyorum. Bu şekilde bir site yaparsanız arkdaşlar örnek bir haber sitesi çok tutuluyor günlük 1000 kişi giriyor ve host unuz kaldırmıyor ve yeni ve yüksek bir host almak için bütceniz yok bunun için yapmanız gerekn blogger.com adresinden üyelik alıp isiminizi yönlendirmek. Tabiki şunu belirtmek isterim blogger ilk başta belki karmaşık gelebilir; benim gibi bir wordpress hayranı nasıl olduda blogger a da başladı kısaca anlatmak isterim önceleri bedava siteler ve blogger’ ı pek sevmezdim sebebini bilmiyorum kısacası sempati duymadım ama bir tatil gününde dayımın bana önermesi ve deneme olarak bir blog açmam la değişti blogger i 2 günde çözdüm arkadaşlar bu sitede kategori yok bunun yerine internet ortamında bazı çözümler var bende uyguladım ve kolay aşağıdaki link’ e tıklayarak bakabilirsiniz. Link : Tıklayınız… Ve bu sorunu çözünce arkadaşlar başka canını sıkan bir sorun yok aksine google.com un tabanı olduğu için yaptığınız bedava siteyi iyi ve özgün bir içerik ile doldurursanız 1 ay gibi kısa bir sürede google aramalarında bulabilirsiniz. Blogger temaları için sitelerde aşağıda yetmezse google de aramanız yeterli olacaktır arkdaşlar. Teheme klasörünün içinde 1 adet .xml dosyası bulunur bunu tema bölümünden eklemeniz yeterli olacaktır arkadaşlar. http://btemplates.com/ http://www.bloggerdestek.com/ blogger-temalari.blogspot.com/
Share this Article on :

0 yorum:

Yorum Gönder

 

© Copyright TurkHackTeam.net/Gerard Pique 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.